رئيس مجلس الإدارة
أحمد عصام فهمي
كل النجوم صوت وصورة
رئيس التحرير
عبدالحميد العش
facebook twitter youtube instagram tiktok

أحلام وأنغام وهاجر أحمد تتصدرن التريند خلال الساعات الأخيرة

هاجر ـ أنغام ـ أحلام
هاجر ـ أنغام ـ أحلام

تصدرت عدة نجمات التريند خلال الساعات الماضية، لأسباب متباينة، ولعل أبرزهن أحلام، أنغام، هاجر أحمد.

خلط بين اسم أحلام وأنغام

تصدرت أحلام وأنغام التريند بسبب موقف واحد جمعهما، وذلك خلال حفل الثانية في مهرجان موازين، حيث أخطأت مراسلة أثناء المؤتمر الصحفي للحفل في اسمها، وذكرت بدلًا منه اسم أحلام، وبدورها ابتسمت حتى تم تعديل الاسم.

رد فعل أحلام

ومن جانبها كتبت أحلام عبر حسابها على موقع التواصل الإجتماعي إكس: مع احترامي لك، أعتذر منك أسأت الرد، اسمي مش إساءة لأي أحد أبدًا، أنا أحلام وهي أنغام، وسبق أن في أحد المؤتمرات غلطت إعلامية في اسمي مع فنانة ثانية، ورديت أتشرف ونقطة.

وتابعت : اسمي مش إساءة، اسمي تشريف، وأكيد مهرجان بقدر وقيمة موازين، من دعى اسم كبير مثل أنغام للمشاركة في الليالي لن يقصد الإساءة لها، وحروفنا قريبة من بعض، وأكرر اسمي ليس إساءة لأي فنان مين ما كان يكون.

شنطة هاجر أحمد

أما هاجر أحمد فتصدرت التريند عقب إعلانها عن تلف شنطتها في المغسلة، والتي تبلغ قيمتها 5000 دولار، لأنها ماركة ديور.

وكتبت هاجر أحمد عبر فيسبوك : من حوالي شهرين ونص اتصلت بيهم أسألهم أن عندي شنطة غالية نوعها كريستيان ديور باهظة الثمن، وفيها بقعة كدة بالألوان بسيطة بنتي عملاها، وسألتهم هل تقدروا تشيلوا البقعة دي ولا لأ؟، قالولي طبعا يا فندم إحنا كل شغلنا شنط ماركات وشنط غالية، للعلم أن سعر الشنطة حاليًا تقريبًا 5000 دولار، ولأني عارفة إني لازم أودي الشنطة للمكان بتاعها يظبطوها بس المشكلة أن أقرب مكان ليا دبي، وأنا مش مسافرة دبي الفترة دي أبدا.

هاجر على السوشيال ميديا

وتابعت : بعد ما تواصلت معاهم أكدوا لي أنهم يقدروا ينضفوها بسهولة، وأنهم كمان بيستخدموا نفس المواد الكريستيان ديور بيستخدموها، قُلت أنا هديكم الشنطة وشوفوا هتعرفوا ولا لأ، لو لا ابعهتوهالي، وأكدت عليهم فوق الـ50 مرة، قالولي إحنا عندنا فني بيحدد كمان هل يقدر يعمل كده ولا لأ، ومش هنجازف يا فندم طبعا.

تم نسخ الرابط